Informacje ogólne
W dniu 16 czerwca 2016 r. weszła w życie ustawa z dnia 25 lutego 2016 r. (Dz.U. 2016 pooz.352) o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (Dz.U. 2016 poz. 352).
Ustawa określa zasady i tryb udostępniania i przekazywania informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystywania.
W myśl ustawy informacją sektora publicznego jest każda treść lub jej część, niezależnie od sposobu utrwalenia, w szczególności
w postaci papierowej, elektronicznej, dźwiękowej, wizualnej lub audiowizualnej, będącą w posiadaniu podmiotu.
Natomiast, przez ponowne wykorzystywanie należy rozumieć wykorzystywanie przez osoby fizyczne, osoby prawne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, informacji sektora publicznego, w celach komercyjnych lub niekomercyjnych innych niż pierwotny publiczny cel, dla którego informacja została wytworzona.
Wnioski o ponowne wykorzystywanie informacji publicznej prosimy kierować pod adres:
Komenda Powiatowa Policji w Lubaczowie
ul. Słowackiego 14
37-600 LUBACZÓW
tel. 47 8242 310
faks: 47 8242 319
email: lubaczow@rz.policja.gov.pl